آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
رایبدرایبد، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

عاشقانه مادرانه

تولدم مبارک ...

1392/5/5 15:15
نویسنده : مامان سمانه
231 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر قشنگم دیشب همه مثل هر سال خونمون جمع شدند تا تولد منو جشن بگیرند.همه بودند و شما هم کلی شیطونی میکردی و خوشحال بودی وقتی داشتیم عکس مینداختیم تند تند مشت و لگد میزدی و ابراز وجود میکردی Yattaدردونه ی من دیشب اونقدر وول زدی که عمه مریم هم متوجه شد و کلی قربون صدقت رفت.

امروز 92/5/5 بهترین و قشنگ ترین سالروزمه که تا الان داشتم چون شما رو دارم و  تو  بزرگترین و با ارزشترین هدیه ای هستی که خدای مهربون به من داده.

امسال هیچ هدیه ای به اندازه داشتن تو منو اینقدر خوشحال و ذوق زده نکرد.ایشالله 36 روز دیگه صحیح و سالم میایی بغلم و از این به بعد همه تولد ها رو 3 تایی جشن میگیریم.مرسی که امسال با اومدنت اینقدر منو خوشحال کردی

 

 

تورو دوست دارم مثل لحظه خواب ستاره ها

تو رو دوست دارم مثل حس غروب دوباره ها

تو رو دوست دارم عجیب تو رو دوست دارم زیاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان سینا
6 دی 92 11:15
تولدت مبارک عزیزم همیشه پاینده باشی
مامان یسنا
6 دی 92 11:15
سالروزت مبارک باشه ایشالله سال بعد با نی نی جشن بگیری
رها
6 دی 92 11:16
تولدت مبارک مامانی
نیوشا
6 دی 92 11:16
تولدتون مبارک باشه ایشالله همیشه سالم باشید
پانته آ
21 دی 92 17:02