آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
رایبدرایبد، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

عاشقانه مادرانه

دلنوشته من و عشقم

1391/1/8 17:47
نویسنده : مامان سمانه
202 بازدید
اشتراک گذاری

 

در بیکران آسمان   پی نوری بودم که خاموش نشود

در اعماق آبی دریا پی موجی بودم که آرام نشود

در تمام روزهای زندگیم دنبال روزی بودم که شب نشود

همه بهارها را به امید بهاری گذراندم که خزان نشود

بعد از ان همه جستجو   یافتم

غنچه ای را که هرگز پزمرده نمی شود

                             عشق

لحظه ایست که هرگز تمام نمیشود.......

فصلی است که خشکسالی ندارد............

شمعی است که هرگز خاموش نمیشود............

نغمه عشق       صدایی است که سکوت را نمی شناسد..........

 

 

 

دلبندم بارها و بارها برایت نوشتم و پاک کردم اما دیگه نه.........

قول میدم دیگه این وبلاگتو پاک نکنم و تا اخرش بنویسم.....................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)