آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
رایبدرایبد، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

عاشقانه مادرانه

منتظرت بودم....

1391/7/12 10:50
نویسنده : مامان سمانه
172 بازدید
اشتراک گذاری

شب به گلستان تنها منتظرت بودم                  بادة ناکامی در هجر تو پیمودم
منتظرت بودم ، منتظرت بودم

آن شب جان‌فرسا من بی‌تو نیاسودم     وه که شدم پیر از غم آن شب و فرسودم
منتظرت بودم ، منتظرت بودم

بودم همه شب دیده به ره تا به سحرگاه     ناگه چو پری خنده زنان آمدی از راه
غمها به سرآمد ، زنگ غم دوران ، از دل بزدودم
منتظرت بودم ، منتظرت بودم

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

پیش گلها ، شاد و شیدا ، می‌خرامید آن قامت موزونت

فتنة دوران دیدة تو ، از دل و جان ، من شده مفتونت

درآن عشق و جنون ، مفتون تو بودم            اکنون از دل من ، بشنو تو سرودم


منتظرت بودم ، منتظرت بودم

منتظرت بودم ، منتظرت بودم







پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)