آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
رایبدرایبد، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

عاشقانه مادرانه

خدایا نگذار تو را گم کنم........

1391/7/12 11:20
نویسنده : مامان سمانه
197 بازدید
اشتراک گذاری

در هیاهوی زندگی در میان فریاد های غمگین

                                 کسی صدای مرا نشنید
من گمشده ام
             من در میان فریاد سایه ها گمشده ام
و فریاد می زنم و فریاد میزنم  
                     وکسی جز تو صدای مرا نمی شنود
وکسی جز تو فریاد های مرا نمی شنود
و آنگاه می شنوم و احساس می کنم که در بین فریاد ها
          جواب مرا می دهی

و می شنوم و احساس می کنم که در هیاهوی زندگی

مراقبم هستی
    وخود را پیدا می کنم

ما بعد از آن در بزرگی تو گم می شوم
                          و بعد از آن در مهربانی و بخشش تو گم می شوم
                و وقتی که دیگر نمی توانم خود را بیابم

تو آن قدر مهربان جواب مرا می دهی که
                          دوباره پیدا می شوم
و می فهمم که تو از زندگی و فریاد ها و سایه ها بزرگتری

                                         ولی...

درون آنها گم می شوم و درون تو که از همه بزرگتری

                                       گم نمی شوم

چون تو جواب همه بنده هایت را می دهی

چون تو عشقی               
                               و عشق یعنی این.
و خدایا نگذار تو را گم کنم .....

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)