آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
رایبدرایبد، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

عاشقانه مادرانه

سالگرد عقد مامان و بابام

1392/10/7 13:07
نویسنده : مامان سمانه
614 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگمممممممممممممممممم

امروز 7 دی  هفتمین سالگرد عقد من و بابا بود.و البته دقیقا تو همین روز سال پیش خدا شما رو به من هدیه داد.هم هفت سال پیش قشنگ بود و هم پارسال که تو اومدی تو دلم عزیزم دوستت دارم چون با اون قدم های کوچولوت به زندگی روح تازه ای بخشیدی.به این خاطر امروز رو سه تایی با هم جشن گرفتیم و باز هم کیک و دست و هوووووووورا.

ادامه مطلب رو از دست ندین...


عزیزم دیروز هم واکسن 4 ماهگیتو زدیم خدا رو شکر که اذیت نشدی عزیزم البته موقع زدن واکسن خیلی گریه کردی که دیگه نزاشتی من لباستو تنت کنم اما بعدش اومدیم خونه و شما کلی با اسباب بازی هات بازی کردی.

پرنسس کوچولوی من وزن گیری شما خوبه و طبق منحنی رشد پیش میره و البته همینطور مورچه ای و ریز ریز و این به خاطر اینه که تنبلی و زیاد شیر نمیخوری ولی بازم خدا رو شکر میکنم که با همین 5 دقیقه شیر خوردنت وزن گرفتی.دکترت همیشه میگه بهش شیر کمکی هم بده اما شما اصلا لب به شیر خشک نمیزنی و کلی جیغ داد میکنی من هم دوست ندارم ناراحتی شما رو ببینم پس فقط شیر مامانتو میخوری که البته کار خوبی میکنی عزیزم.من و بابا حمید همیشه بهترین ها رو برای شما میخواهیم.

جدیدا یه عکس ازت انداختم که فهمیدم واقعا شبیه باباتی با اون چشم های متعجبت عاشقتمممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان سینا
12 دی 92 9:27
ای خدا ماشالله چه ناز شده دخملت از الان بگم عروس خودمه ها
مامان سمانه
پاسخ
از دست تو و اون سینای خوشملت
مامان یسنا
12 دی 92 9:29
مبارک باشه سمانه جونم ایشالله در کنار هم همیشه شاد و سالو و همیشه خدا عاشق بمونیددر ضمن این دخترت خیلی خوردنی شده
مامان سمانه
پاسخ
مرسی عزیزم
نیوشا
12 دی 92 9:30
عزیزممممممممممممممممم خدا برات نگهش داره ایشالله 100 سال در کنار هم باشید و سه تایی خوش بگذرونید
مامان سمانه
پاسخ
متشکرم گلم
پانته آ
15 دی 92 9:23
اول اینکه سالگرد عقدتون مبارک مامان و بابای آرنیکا عینه باباش تعجب میکنه عزیزم- امیدوارم همیشه با هم شادو خوش باشید
مامان سمانه
پاسخ
قربون خاله مهربوووووووونش
پانته آ
15 دی 92 11:08
سالگرد عقد مامان و بابای آرنیکا مبارک باشه امیدوارم 120 سال در کنار آرنیکای عزیز با شادی زندگی کنید
مامان سمانه
پاسخ
مرسی خاله پانته آ عزیزمممممممممممم
مامان النا
18 دی 92 10:42
سالگرد عقدتون مبارکایشالله در کنار آرنیکا جون شاد و خوشبخت باشید
مامان سمانه
پاسخ
مرسی از لطفت سمانه جونم
الهام مامان امیرعلی جون
2 بهمن 92 13:18
سالگرد عقدتون مبارک عزیزم. چه گل دختری شده این نانازمون. فداش