آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
رایبدرایبد، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

عاشقانه مادرانه

هشت ماهگی آرنیکاجوووووووووووووون

1393/2/3 22:47
نویسنده : مامان سمانه
663 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به یکی یدونه مامان

عشق من هشت ماه از با تو بودن میگذره خیلی وقت ها بهت نگاه میکنم و فکر میکنم که این که تو پیشمی خیاله یا واقعیته.عزیزم روزها خیلی تند تند میگذره و تو بزرگ تر بامزه تر و شیرین تر میشی.

 

بقیه عکسها رو تو ادامه مطلب ببینید.

 

سلام به یکی یدونه مامان

عشق من هشت ماه از با تو بودن میگذره خیلی وقت ها بهت نگاه میکنم و فکر میکنم که این که تو پیشمی خیاله یا واقعیته.عزیزم روزها خیلی تند تند میگذره و تو بزرگ تر بامزه تر و شیرین تر میشی.

این ماه هم کارای جدید یاد گرفتی مثلا خیلی دوست داری با اسباب بازی هات سر و صدا تولید کنی کاغذ پاره میکنی برات که آهنگ میزارم تو هم میخونی و دس دسی میکنی تبلیغ های تلویزیون که توش نی نی داشته باشه رو خیلی دوست داریHappy Dance و ذوق میکنی برای بدست اوردن اسباب بازی هات خیلی تلاش میکنی چند بار هم سینه خیز رفتی تا اونا رو برداری.از وسایل مورد علاقه شما هم باید به کنترل تلویزیون و تلفن و گوشی مبایل اشاره کرد.گوشی منو هم که ببینی سریع دس دسی میکنی تا برات آهنگ بزارم.در ضمن دختر خیلی خوبی هستی و خیلی زود معنی نه رو فهمیدی تا بهت بگم نه آرنیکا و سرمو تکون بدم سریع میفهمی که نباید اون کارو انجام بدی البته امیدوارم که همینطوری بمونی و به حرفهای مامات گوش کنی عسلم.

این ماه جفتمون مریض شده بودیم یه هفته رفته بودیم خونه مامان شهره که خوب بشیم اما خدا رو شکر شما زودتر از من خوب شدی راستی ماهگرد این ماهتو اونجا گرفتیم.هوراااااااااااااا کیک خوشمزهYatta

عزیزم باید همه چی رو دست بزنه

پرنسس کوچولوی من که یاد گرفته دس دسی کنه.

عزیزم دیگه انگشت و پستونک جواب گو نیست شما کلا با ٤ انگشتت سرگرمیgirl_blum2.gif

ناز من چقدر خنده هات قشنگهههههههههههه

راستی یادم رفته بود بگم که امسال سالگرد ازدواج من و بابایی رو کلا فراموش کردم و این تنها سالی بود که روز به این مهمی رو یادمون رفت علتش هم شیرینی های تو بود عزیزم.girl_blum2.gif

پسندها (2)

نظرات (2)

نيوشا
4 اردیبهشت 93 12:40
ماشالله بزرك شده دخترت خيلي وقت بود سر نزده بودم به اينجا خيلي ناز شده خدا برات نكهش داره
مامان سمانه
پاسخ
مرسي عزيزمخوب تند تند بيا سر بزن
پانته آ
7 اردیبهشت 93 16:55
عزیزم چقدر با مزه میخندی وقتی بغلت میکنم دلم میخواد بچلونمت حسابی آرنیکا جون 8ماهگیت مبارک سمانه جون سالگرد نامزدی و عروسیتون مبارک باشه راستی فکر کنم کیکتون خیلی خوشمزه بوده دلم میخواد
مامان سمانه
پاسخ
مرسي عزيزم بله خوشمزة بود جاتون خالي