آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
رایبدرایبد، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

عاشقانه مادرانه

سونوی سلامت

1392/2/11 12:29
نویسنده : مامان سمانه
209 بازدید
اشتراک گذاری

                     شکلک های محدثه جون

 

 

وبالاخره بعد از انتظاری که به نظرم خیلی طولانی شد با جناب همسر و مامانم رفتم سونو سه بعدی

سونوی سختی بود مخصوصا اینکه این دخمل ما خودشو تو پهلوی راستم قایم کرده بود و پاهاش جلوی صورتش بود و دستاشم ضربدری گرفته بود رو چشاش یه وقت هم دیدم داری با بند نافت بازی میکنی چه کارای خطرناکی میکنی شیطون فهمیدم اونجا جات خیلی راحته و دنیای قشنگی  برای خودت داری لابد حوصلتم سر نمیره ایشالله به وقتش میایی و میبینی دنیای بیرون هم قشنگتره و هم رنگارنگ تر میای و میبینی که چند نفر هستن عاشقانه منتظرتن و مراقبن که هیچ وقت آسیبی حتی اندازه یه خار کوچولو هم بهت نرسه

فسقلی شاید ترسیده بودی که این همه با ما قایم موشک بازی کردی.دکتر که نمیتونست تو رو تکون بوده من بیچاره رو به شکم خوابوند تا شما رو ببینه خدا رو شکر که همه چی خوب بود و خدا یه دختر صحیح و سالم بهمون هدیه داده ایشالله که همیشه سالم و سر حال باشی و همیشه هم شیطونی کنی و ما رو بخندونی دختر گلم

 

اخرشم هم دکتر گفت بارداری نرمالی رو دارید فرزندتون دختره و زایمان طبیعی شما

شهریوره

 

دخترتون هم وزنش گرمه منم خدا رو شکر کردم که با اینکه من زیاد نمیتونم غذا بخورم اما شما خوب وزن گرفتی اما دیگه عزممو جزم کردم که خیلی بخورم تا وزنت تا آخرش خوب باشه

 

خدایا از این هدیه بزرگی که بهم دادی تشکر میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان ملیکا کوچولو
20 اردیبهشت 92 1:10
الهی شکر که همه چی خوبه دوست خوبم در پناه حق باشیید هر دوتاییتون بی صبرانه منتظر دیدن روی ماه نی نی نازتم


مرسی عزیزم لطف داری
مامانی
6 دی 92 11:09
خدا رو شکر ایشالله همیشه سالم باشه
پانته آ
23 دی 92 16:02
آرنیکای عزیزم با اینکه مامان با ذوقت این صفحه رو از ما پنهان کرده بود ولی الان که میخونم (شما 5ماهت داره میشه) بازم برام خیلی جالبه