آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
رایبدرایبد، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

عاشقانه مادرانه

خاطرات دخترم ...

1392/2/30 20:55
نویسنده : مامان سمانه
194 بازدید
اشتراک گذاری

تا چند وقت پیش نبودم اما حالا زندگی مشترکم را شروع کردم و فعلا برای مسکن، رحم مامانم را برای چند ماه اجاره کردم……..البته به محض تمام شدن مهلت ،صاحب خونه مرا بیرون می اندازه و تمام وسایلم را هم می ذاره توی کوچه!Whoop De Doo

 

هرچند ساعت یکبار تا می خواهم سلول هایم را بشمرم همه از وسط تقسیم می شوند و حساب و کتابم به هم می ریزد.


گاهی وقت ها فکر میکنم مگه چه کار بدی کردم که مرا به تحمل یک حبس ۹ ماهه در انفرادی محکوم کرده اند ؟؟؟؟!!!!!!!!!


داشتم با خودم فکر می کردم اگه قراربود من به جای رحم مادرم در جایی از بدن پدرم زندگی می کردم چه اتفاقاتی می افتاد:

- احتمالا در همان هفته های اول حوصلش سر می رفت و سزارین می کرد !!!شكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<
- کشوی میزش را از طریق هل دادن با شکمش می بست !!!
- اگر ویار می کرد باعث به وجود آمدن قحطی می شد!!!girl_haha.gif
- به خاطر بی توجهی تا لحظه زایمان هم سراغ دکتر نمی رفت و احتمالا در اداره وضع حمل می کرد!!!
- اگر بچه توی شکمش لگد می زد ،فورا توی سرش می زد تا ادب بشه!!!

 


امروز موقع سونوگرافی هرچی برای دکتر دست تکون دادم که از من عکس نگیر نفهمید،girl_blum2.gifالان حسابی نگران شدم می ترسم عکس هام پخش بشه چون از نظر پوشش اصلا در وضعیت مناسبی نبودم


امروز همش می خواستم برم گشت و گذار اما مادر اینقدر نگران گم شدن من است آنچنان مرا با بندناف بسته است که نمی گذارد دور بشم


اینکه بعضی وقتها حسابی قاط میزنم به خاطر امواج موبایله.مامان جون،نمی شه به احترام من کمتر اس ام اس بازی کنی؟

 


از بس به خاطر سکوت اینجا عقده ای شدم که تصمیم گرفتم به محض تولد فقط جیغ بزنم تا تخلیه شم…..girl_cray2.gif


لابد شنیده اید که یک نفر می رود و از فروشنده می پرسد که آقا نان یک بار مصرف دارید؟و فروشنده میخندد و می گوید مگر نان چند بار مصرف هم داریم؟؟

خواستم بگم اصلا هم خنده دار نیست عصبانیاینجا هر چیزی که به من برسد دوبار مصرف است!!!!


فکر کنم در قطب جنوب هستم چون در این مدت اینجا همیشه شب است….Arabic Veil

مامان جون اینجا یه کم عجیب غریبه اما در کل جای خوبیه و بهشتیه که خدا برام درست کرده تورو خدا ناراحت نشو اگر زیاد اذیتت میکنم لگد میزنم که البته نمیدونم به کجات میخوره دردت میاد یا نه و یا اینکه تند تند تکون میخورم به موقعش میام بیرون و حسابی از خجالتت در میام.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

نازنین
11 مرداد 92 17:59
خیلی قشنگ و دوست داشتنی بود . موفق باشی
رها
6 دی 92 11:10
چه نوشته جالبی آفرین مامان با ذوق
پانته آ
23 دی 92 15:26
خیلی باحال بود، واقعا اگه آقایون حامله میشدن میتونستن تا 9 ماه دووم بیارن
مامان سمانه
پاسخ
یعنی عمرااااااااااا اگر می تونستن