آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
رایبدرایبد، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

عاشقانه مادرانه

صدای قلب نی نی ملوسم .......

1391/11/26 17:19
نویسنده : مامان سمانه
206 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

دیروز بالاخره بعد از سه هفته ر فتم پیش دکتر ازم پرسید خوبی؟

گفتم نه اقای دکتر مردم از معده درد هیچی نمیتونم بخورمsmile

دکتر هم با صدای بلند خندید و به بابایی نگاه کرد و گفت این چه معده دردیه که یک کیلو چاق شدی؟!!!تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

منم گفتم چیکار کنم همش گشنم میشه

بعد اومد و سونو کرد و گفت قلب فسقلیت ١٦٠ تا میزنه و همه چی خوبه.خیلی خوشحال شدیم و برگشتیم خونه.ایشالله این مدت که تو دل مامانی هستی همیشه خوب باشی و زود بزرگ بشی وسالم باشی و تا حالا که منو اذیت نکردی بازم همینطوری باشی عزیزممممممممممم

من و بابا حمیدت خیلی دوستت داریم و برای بغل کردنت ثانیه شماری میکنیم.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

خدا رو شکر میکنم به خاطر هدیه باارزش و مقدسی که بهمون داده.خدایا همیشه سپاسگزار نعمت هایی که به من دادی هستم .خدایا عاشقتممممممممممممممممممممممممممممممم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان لیلا
26 بهمن 91 13:53
خدا رو شکر عزیزم ایشالله تا اخرش همه چی برات خوب پیش بره
پانته آ
24 دی 92 8:09