آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
رایبدرایبد، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

عاشقانه مادرانه

کوچولوی نازنازی.....

1391/11/14 17:19
نویسنده : مامان سمانه
190 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

سلام کوچولوی نازنازی امیدورام که حالت خوب خوب باشه.منم خوبم یه ساعت خوب یه ساعت نیمه خوب و بالاخره ساعاتی در روز هم بسیار بد.اما اشکالی نداره راستشو بخواهی اون ساعت هایی که حالم بد میشه رو از همه بیشتر دوست دارم چون مطمئن میشم که داری خوب بزرگ میشی عزیزکم.

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

همیشه ناراحت بودم که نی نی من خاله نداره همیشه دلم میسوخت اما اشتباه میکردم تو خاله زیاد داری. یکیش پانته آ که بهم گوشزد کرده نینیت باید به من بگه خاله نه زن عمو.ههههههههه تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netچون شما زن عمو زیاد داری.دومیش خاله نداست که همش حالتو میپرسه و هی میگه نی نی لگد میزنه!! Yattaسومیش خاله پریساست که عاشق تو و حسابی منتظر بغل کردن شماست چهارمین خالت هم خاله سایه هستش که اونم هر روز حال شما رو ازم میپرسه و کلی قربون صدقت میره.هوووووووووووووووورا تو ٤ تا خاله داری عشقم

این روزا همش روزشماری میکنم که برم سونو و زودی ببینمت شاید تو این اولین سونو معلوم بشه شما پسری یا دخملی  Girl Powerالبته برای من فرق نمیکنه مهم اینه که سالم باشی عزیزم.امیدوارم خدای مهربون مراقب نی نی خوشگل من باشه و هم مراقب بابای نی نیتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نازلی کوچولو
16 بهمن 91 14:04
امیدوارم نی نیت به سلامتی بیاد بغلت
پویا
16 بهمن 91 18:23
وبلاگ قشنگی دارین خیلی با حوصله هم هستید آفرین به ما سر بزن
خاله ندا
14 اردیبهشت 93 19:57
مرسي سمانه جون ، من افتخار ميكنم كه خاله ي آرنيكا جونم ! ممنوم