آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
رایبدرایبد، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

عاشقانه مادرانه

سونوی nt

1391/12/14 12:18
نویسنده : مامان سمانه
178 بازدید
اشتراک گذاری

 

وبالاخره 12 اسفند رسید و رفتم سونوی ان تی که برای اولین بار فسقلیمو ببینم. از روز قبلش رفته بود تو سرم که از کجا معلوم من نی نی دارم چون جز معده درد علایمی ندارم.معده دردی که گاه گاه اشک را در چشمانم سرازیر میکنه حکایت از وجود موهبتی الهی است که فعلا قدش 6 سانته.

خلاصه اینکه تا دکتر سونو رو شروع کرد کوچولومو دیدم اما واقعا باورم نمیشد که این فسقلی تو دل منه کلی شاد بودم مخصوصا وقتی گفت احتمالا دختره خیلی خوشحال شدم.و دقیقا نیشم تا بناگوشم باز شد.

فسقلی اگر پسر هم بودی خوشحال میشدم اما همه دنیا میدونن که مامانت عاشق دختره و مهمتر از همه اینکه دکتر گفت خدا رو شکر همه چی نرماله و تا الان خوب پیش رفته.  وقتی دکتر سونو رو سه بعدی کرد دستاتو گذاشتی رو گوشت بامزه شده بودی.

 

 

 

 

شکر کردن خدا به خاطر هدیه بزرگی که به من داده کار ثانیه ثانیه های زندگیم شده.خدایا شکرت

 

 

 


 

سزاوارت ای گل هستی هستم

                                                           بمان با من تا هستی و هستم

هستم به فدایت ای گل هستی

                                                        هستی و تا آخر جان با تو هستم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ندا
15 اسفند 91 16:02
ایشالله قدمش مبارک باشه
خاله ندا
14 اردیبهشت 93 19:47
خيلي خيلي جالب بود ! واقعا لذت بردم !