آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
رایبدرایبد، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

عاشقانه مادرانه

دنیای هوس های من ...

1391/12/15 17:22
نویسنده : مامان سمانه
679 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح از ساعت 4 بیدار بودم و یه چیزایی هوس کردم که شاید گفتنش یه کم برام خوب باشه و اروم بشم.اونقدر ذهنم درگیر شد که دیگه نخوابیدم.

هوس کردم صبح ساعت 4 بلند شم با جناب شوهر باروبندیلمو جمع کنم برم درکه بی وقفه تا پلنگ چال برم الان هوا خیلی خوبه خیلی حال میده برگشتنا هم تو بارون گیر کنیم و مشما بزاریم رو کلمون بیاییم پایین خیس اب بشیم و خنک!!

 

 

هوس کردم جاده چالوس تا کندوان بریم بعدش آشکده کوهستان و یه آش جو ذغالی!!!

 

هوس کردم راه پر پیچ و خم جاده لاویج رو بگیریم بریم بالا و هیجان اون جاده باریک وووووووووووووای خیلی حال میده بعدش هم اونجا یه عالمه ترشی بخورم !!!

 

 

هوس کردم یه شب با جناب شوهر برم ترن هوایی پارک ارم که هر سال کشته میده سوار بشم البته من جلو بشینم و اونقدر جیغ بزنم تا صدام بگیره!!

 

 

هوس کردم تا ایستگاه 7 توچال برم اونجا کلی تو صف تله سیژ وایستم و یخ کنم بعد که سوار شدم اون پایینو نگاه کنم و بترسم آخرش در حالیکه روده هام از سرما ذوق ذوق میکنه بپرم پایین برم هتل توچال و یه نسکافه داغ بخورم وای چه حالی میده!!

 

              

 

هوس کردم بعد از 2 ساعت کوهنوردی سخت برسم به آبشار شکراب و زیرش وایستم خنک بشم!!

حالا آبشار گنجنامه هم بد نیست قطره های آبی که میخوره تو صورتم مثل سنگ سفت میمونه اونم خیلی حال میده!!

هوس کردم بشینم لب ساحل کیش و زلال آبی آب رو نگاه کنم اونجا سکوته و آرامش و زیبایی!!

 

هوس کردم  یه سرم به تنگه واشی بزنم و پامو بزارم تو آب خنک بشم و قدم بعدی روی جلبک ها لیز بخورم بیافتم تو آب اینم خیلی باحاله!!

 

تازه دلم خیلی هوای جنگلای گیسو و جاده جواهرده رو کرده چقدر آرامشه اونجا!!!

 

میگن زن باردار هر چی هوس کرد بهش بدید یعنی الان برم جناب شوهر رو بیدار کنم بگم دلم سینما 5 بعدی توچال و فیلم جزیره گمشده رو میخواد بهش قول هم بدم وقتی موش ها حمله کردن چشمامو نبندم و تا آخر نگاه کنم؟؟؟؟

 

از آرامش تا هیجان هر چی باشه دلم میخواد  نمیدونم تا کی باید منتظر بمونه تا همه این لذت ها رو که بخش بزرگی از زندگیمو تشکیل داده بود بزارم کنار و منتظر هیجان جدیدی باشم که اولین باره داره برام اتفاق میافته. لذت لگد زدن بچه به شکم مادر؟

 

 


فسقلی خدا رو شکر میکنم که خدا تو رو بهم داد مادر شدن کار سختیه اولین سختیش کنار گذاشتن همه کارهایی که باهاش خو گرفتی و ترک کردنشون تاثیر زیادی رو آدم میزاره اما انگار ارزششو داره.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سمیرا
15 اسفند 91 16:03
عزیزم مادر شدن سخته اما ارزششو داره ایشالله بعد با نی نی میری کلی حال میکنی
فريبا
15 اسفند 91 16:03
وبلاگ خوبي داريد خوشحال ميشم به ما هم سر بزنيد
مامان سینا
6 دی 92 11:02
ماشالله به این همه ذوق و سلیقه عزیزممممممممممم
پانته آ
23 دی 92 16:10
مردم چه هوسهایی کرده بودن اینطوریشو ندیده بودیم مامان آرنیکا اینطوری که شما تعریف کردید ما هم هوس کردیم
مامان سمانه
پاسخ
عزیزم تو بارداری هر چیزی ممکنهایشالله تجربه میکنی
مامان شهره
22 فروردین 93 11:26
مادر شدن يعني تحمل سختي و دست كشيدن از خوش كذروني ها البته موقتا بعد ايشالله با فرزندت همه جا ميري
دایی معین
22 فروردین 93 11:35
آفرين به اين همه ذوق خواهر عجب هوس هايي؟!!!