آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
رایبدرایبد، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

عاشقانه مادرانه

اولین سونو گرافی

1391/11/11 9:20
نویسنده : مامان سمانه
171 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم میدونم که حالت خوبه این روزا همش داره حالم بدتر میشه این معده درد منو کشته بابات میگه بچم داره هد میزنه به معدت  با اینکه خیلی خیلی خیلی گرسنم میشه اما نمیتونم زیاد غذا بخورم فقط شب ها میرم سر یخچال اون موقع خیلی اشتهام زیاد میشه.36_1_51.gif

دو هفته پیش رفتم پیش دکتر سونو کرد و ساک کوچولوتو که از پیش فرشته ها بسته بودی و اومدی تو دلم بهم نشون داد اندازه یه کنجد بود.

دوباره دیروز هم رفتم سونوگرافی تا صدای قلب کوچولوتو بشنوم  وووووووووووووووووووای خدایا مرسی که به من نی نی دادی دکتر گفت نی نی شما الان ضربان قلب منظم داره و بزرگ شده.هووووووووووووووووووووورا

گفت ١٧ میلیمتر شدی چقدر بزرگ شدی جیگر.ایشالله قلبت ١٢٠ سال بزنه عشق من. بابایی گفت من دیدمش اندازه یه لوبیاست قدش خیلی خوشحالم که خدا تو رو زود به من داد.

همش با خودم میگم من این ماه خیلی ورزش کردم چقدر دوچرخه سواری و تردمیل و اوووووووووووووه یه عالمه سیم کش و دمبل کار کردم اون موقع ها بود که شما پریدی تو دلم عزیزم و من خبر نداشتم اما از اون روزی که فهمیدم نشستم خونه و استراحت میکنم تا تو زود بزرگ بشی. بابات هم که طاقت نیاورد و رفت به همه گفت و همه زنگ زدن و ورود شما رو به دل بنده تبریک گفتن هووووراعزیزم خیلی خیلی دوست دارم و منتظرم تا بیایی و زندگی قشنگمونو و قشنگ تر کنی.I love you smiley for orkut, myspace, facebook

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ایدین
5 بهمن 91 17:26
سلام وبلاگ قشنگی دارین به ما هم سر بزنین
یک عاشقانه آرام
5 بهمن 91 17:31
ای جونم الهی صحیح و سالم بیاد تو بغلت خانمی
mamani
5 بهمن 91 21:04