آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
رایبدرایبد، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

عاشقانه مادرانه

خدایا عاشقتم......

1391/10/17 17:20
نویسنده : مامان سمانه
563 بازدید
اشتراک گذاری

و بالاخره خدا منو غافلگیر کرد  و زمانی که اصلا انتظار نداشتم درهای رحمتشو باز کرد و بیبی چکم اینجوری شد...

رفتم ازمایش هم دادم بتا بالای 200 بود. خدایا شکرت.اینا یعنی الان من تو دلم یه نی نی خوشمل دارم.هورااااااااااا

 

 

همیشه تو خلوت خودم به خدا میگم:خداجون دستمو گرفتی ول نکن.امروز دنیا رو با خدا قسمت کردم.گفتم:آسمون مال من ابراش مال تو، دریا مال من موج هاش مال تو،ماه مال من خورشید مال تو.

خدا لبخندی بهم زد و گفت:تو بندگی کن همش مال تو ،حتی من!!

 

امیدوارم همه اونهایی که منتظرن خدا بهشون بچه سالم بده.امین

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ساجده
16 دی 91 15:43
مبارک باشه عزیزم


مرسی عزیزم
مامان کوثر
16 دی 91 16:16
سلام تبریک میگم خیلی برات خوشحال شدم من هم بعد یک سال زمانی که ناامید شده بودم که دیگه حامله نمیشم خدا یه دختر بهم داد که اسمشو کوثر گذاشتم و حالا این فرشته ی من کم کم داره 1 ساله میشه پیش ما بیا


مرسی عزیزم تولد کوثر عزیز هم پیشاپیش مبارک باشه


ندا
18 دی 91 8:56
عزیزم مبارک باشه خیلی خیلی ایشالله به سلامتی این دوران رو بگذرونی
سایه
18 دی 91 8:59
خدا همیشه ادمها رو غافلگیر میکنه مبارک باشه دوست خوبم خیلی خوشحالم که تو مامان شدی و من خالهههههههههههههههه بی صبرانه منتظرم ببینم چه شکلی میشه
هنگامه
18 دی 91 9:00
وووووووووووووووووووووووای سمان مبارکهههههههههههههههههه هوووووووووووووووووووورا شدی
فریدا
18 دی 91 15:15
فکرشو بکن نی نی تو چه مامانی داره هوراااااااااااااااااااااااااااااا خیلی خیلی مبارک باشه به سلامتی ان شالله
مامان نورا
18 دی 91 18:36
مبارکه عزیزم ایشالله به سلامتی و خوشی این دوران رو طی کنی
خاله ندا
14 اردیبهشت 93 20:02